Konfiguracje modyfikowane - standardy jakości oraz gwarancja

Modyfikacje sprzętowe konfiguracji dostępnych w sklepie

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów, sklep Biznesowy sprzęt DELL - Komputery Dla Firm umożliwia zmianę wybranych komponentów podstawowych konfiguracji. Na kartach poszczególnych produktów, zostały udostępnione możliwości zmiany niektórych elementów konfiguracji oraz możliwość dodania kolejnych. Są to m.in. poniższe:

- pamięć RAM,

- dyski HDD/SSD, 

- modem WWAN/LTE (w przypadku niektórych modeli laptopów),

- karty graficzne,

- dodatkowe karty rozszerzeń,

- system operacyjny.

Poniżej znajduje się przykład możliwości zmiany konfiguracji serwera DELL, w którym Kupujący może rozszerzyć pamięć RAM, zmienić dysk podstawowy na inny, dodać kolejne dyski a także wybrać system operacyjny.

 

 

 

Wartym uwagi jest fakt, iż dostępne na karcie przedmiotu elementy do wyboru, mogą nie wyczerpywać wszystkich technicznych możliwości rozbudowy danego modelu urządzenia. Jeśli nie możesz wybrać konfiguracji, której potrzebujesz, skontaktuj się z nami poprzez email: info@komputerydlafirm.pl lub telefonicznie pod numerem: 797 650 300. Zweryfikujemy warunki techniczne i wspólnie wybierzemy optymalne rozwiązanie.

 

Standardy jakości

Dokładamy wszelkich starań, aby instalowane przez nas w ramach zmian konfiguracji komponenty spełniały najwyższe standardy jakości. Korzystamy wyłącznie z wysokiej klasy podzespołów wiodących marek. We własnym laboratorium przeprowadzamy również wiele testów weryfikujących deklarowane przez producentów parametry. W miarę dostępności instalujemy komponenty oznaczone marką producenta sprzętu np. DELL, HP, itp. lub np. wykorzystywane przez wymienionych producentów przy fabrycznym montażu (mogą one nie posiadać oficjalnej etykiety producenta komputera/serwera).

W przypadku pytań lub wątpliwości Klientów na tym etapie, współpracujemy w zakresie doboru preferowanych, optymalnych rozwiązań, uwzględniających ewentualną potrzebę rozbudowy konfiguracji.

Aby dostarczyć rozwiązania optymalne, rozróżniliśmy standardy jakościowe dla oferowanych przez nas dysków w niektórych serwerach (niższe modele). W niektórych konfiguracjach występuje podział dysków SSD/HDD na standardowe oraz klasy enterprise. W serwerach polecamy zdecydowanie dyski klasy enterprise (posiadają przewagę nad dyskami klasy konsumenckiej w kilku aspektach), natomiast część Klientów decyduje się na rozwiązania ekonomiczne.

Dyski klasy standardowej (konsumenckie) to wyselekcjonowane modele dysków, zapewniające według naszych niezależnych testów, odpowiednio wysoką wydajność oraz trwałość nośnika. Niezależnie od deklarowanej przez producenta trwałości, dyski HDD oraz SSD tego typu nie są wyposażane m.in. w zabezpieczenie typu Power-Loss-Protection (PLP), a w przypadku nagłego braku zasilania istnieje duże ryzyko utraty danych zapisanych w buforach DRAM.

Dyski klasy enterprise to dyski klasy serwerowej, zaprojektowane i przystosowane do ciągłej pracy w serwerach lub/i centrach danych. Dyski te charakteryzują się, co do zasady, wysoką trwałością (TBW) oraz niezawodnością (MTBF). Oferowane przez nas dyski wyposażone są w m.in.: zaawansowany firmware, wydajne układy chłodzenia, zabezpieczenia Power-Loss-Protection, co w przypadku nagłej utraty zasilania minimalizuje prawdopodobieństwo utraty oraz uszkodzenia danych.

 

Gwarancja

W przypadku, gdy Klient decyduje się na zakup modyfikowanej konfiguracji, montowane komponenty, co do zasady, objęte są gwarancją Sprzedawcy, przy czym długość tej gwarancji jest tożsama z długością gwarancji producenta urządzenia.

W przypadku wystąpienia problemów technicznych z urządzeniem, którego konfiguracja została rozbudowana przez Sprzedawcę, prosimy o kontakt z nami pod numerem tel. 797 650 300 lub adresem email: info@komputerydlafirm.pl.

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby usunięcie awarii odbyło się w najkrótszym, możliwym terminie. W trakcie rozmowy telefonicznej, Klient może zostać poproszony o wykonanie pewnych czynności diagnostycznych sprzętu. Następnie ustalimy dalszy sposób postępowania, w zależności od otrzymanych rezultatów.
Jeżeli komponent, który został zainstalowany przez Sprzedawcę okaże się przyczyną usterki, ustalimy z Klientem logistyczne szczegóły jego wymiany. Jeśli wykonana diagnostyka nie wskaże związku awarii z zainstalowanym przez nas komponentem, może się zdarzyć, że Klient zostanie przekierowany do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia.

W przypadku zakupionych konfiguracji zmodyfikowanych przez Sprzedawcę, mogą wystąpić przypadki, iż zakupiony towar będzie musiał zostać dostarczony do siedziby Sprzedawcy, w celu szczegółowej diagnostyki oraz usunięcia usterki. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium